2013. június 15., szombat

UPDATE - Légoltalmi Liga gyűjtemény (1937-1944)

Hát így van ez barátim! 

Írok nektek a gyűjteményről, a felhalmozásról, a felesleg kiszórásáról, majd beleesek a csapdába, és VÁSÁROLOK. Őszintén... tegyétek a szívetekre a kezeteket, és valljátok meg: Ott tudtatok volna hagyni 2700 forintért egy közepes állapotú zseblámpát, amiből egy kis szeretettel talán a légoltalmi gyűjtemény működőképes és hasznos tagja válhat? Ugye, hogy én sem?!
Mentségetekre felhozható, hogy ÉN írtam a cikkeket, ÉN olvasgattam a légópincék legmélyének legsötétebb bugyrairól, és BENNEM fogalmazódott meg, hogy nincsen, elemlámpám. Így fogadjátok szeretettel és örömmel a család legújabb tagját, egyelőre még csak az eladó fotói alapján:






Szerintem háború utáni, ráadásul talán nem is működőképes darab, de remekül lóg majd a zsebemen ennyiért. Szerintetek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése